2007年11月10日

问候歌 Regards Song

朋友最近你怎样了啊?

是否还是一样可爱呢?有什么伤心的事情要告诉我哦,可能帮不上什么忙,可是我的耳朵随时准备为你效劳的,心里还是会尝试为你想妙计。。呵呵。时间过得真快,还能握住你的手是种幸福,还能看见你笑就觉得开心,让我们继续一起呼吸,为生活加油吧。

对了,最近过得怎样?还是单身吗?呵呵~~我也是。最近超忙的,忙考试,还有少少经济上的问题。。嘿。。

要温习了,送你一首问候歌,

**********************************************************************

Hey friend, how are you recently?

Are you still 'cute'? Tell me if you have any sadness o, i may can't help properly, but my pair of ear are always ready to hear you, and my heart will looking for best solution for you. So fast, I still can holding your hands now is my happiness, and feel happy see you smiling face, let's us take breath and having a good life together.

Well, How is your life now? Are you still single? hehe... me too. I am so busy for this period of time, it is final exam period, soooooo busy, and facing some economical problem... aiks...

Gonna do my revision, gift you a song, named Wen Hou Ge (Regards Song).


歌词不大记得了,应该是这样的。。是这样啦,去百度copy的,哈

啊朋友们情
情呀情我唱歌来问候你
你有什么事情
情呀情呀我能够帮助你
在春天夏天
叮呀叮呀秋天和严冬
我叮呀叮呀叮呀叮呀喜呀喜欢你

boomp3.com


没有评论:

发表评论

交流一下。